Tuotepalautukset
Palautukset:
Palautukset tulee toimittaa alkuperäisessä, vahingoittumassa tehdaspakkauksessa sisältäen mahdolliset manuaalit ja tarvikkeet viimeistään 14 vrk:n kuluessa lähetyspäivästä. Asennetuista, ohjelmoiduista tai tuotteista joiden salasanat on vaihdettu emme maksa palautushyvitystä. Varastotuotteista hyvitämme tavaran ostohinnan. Toimitetuista muunnelluista / toimitusta varten ohjelmoiduista / tehdyistä tuotteista, esim. määrämittaisista / rakennetuista kaapeleista yms. emme maksa palautushyvitystä. Hyvityksestä vähennetään mahdollisesti aiheutuneet toimitus ja rahtikulut. Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa.
Takuu & reklamaatiot
Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika, joka on 24 kk ellei toisin mainita. Paketin mukana saamasi lähete toimii takuutodistuksena.
Mikäli tilaamanne tuote on viallinen tai se hajoaa takuuajan sisällä, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla info@halyttimet.fi
- Takuupalveluita haluttaessa on ostolaskun kopio aina esitettävä.
- Takuuaika alkaa päivämäärästä, joka on laskussa mainittu tai jolloin tuote on toimitettu. Kaikilla kauttamme myydyillä uusilla laitteilla on 24 kk takuu. Laitteen takuuaikana tapahtuva korjaaminen tai laitteen vaihtaminen ei pidennä takuun kestoa.
- Takuu kattaa raaka-aine ja valmistusviat tuotteen kaikille osille, ei käytössä aiheutuvaa kulumista.
- Takuu kattaa laitteen huollon tai korjauksen, ei uutta laitetta.
- Takuukäsittely tapahtuu takuupalautuksen jälkeen. Mikäli palautetusta laitteesta ei löydy vikaa, palautetaan se asiakkaalle. Jos vika ei kuulu takuun piiriin, ilmoitetaan siitä asiakkaalle.
- Jos laitteen korjaaminen ei ole mahdollista toimitamme tilalle vaihtolaitteen tai uuden vastaavan. Jos uutta vastaavaa laitetta ei ole enää saatavilla, hyvitämme alkuperäisen tuotteen hyvityslaskulla.
- Takuu edellyttää että tuotteen käyttöohjeita on noudatettu eikä sitä ole itse yritetty korjata.
- Takuu ei kata vahinkoja joita tuote saattaa aiheuttaa toiselle esineelle tai henkilölle. Se ei myöskään kata viallisen tuotteenvaihtamisesta aiheutuvia kuluja.
- Vian ilmetessä takuuaikana on asiakkaan ilmoitettava siitä 14 päivän kuluessa Forssan Hälytynpalvelulle. Tuotteen palautuksestaon aina sovittava etukäteen.
- Palautettavan tuotteen mukana tulee olla RMA-numero jonka saat lähetettyäsi huolellisesti täytetyn takuupalautus-( RMA )lomakkeen.
- Takuupalautuksen lähetyskustannukset maksaa asiakas ja kohtuulliset palautuskustannukset Forssan Hälytinpalvelu.
- Takuuseen ei sisälly viat jotka ovat aiheutuneet: kuljetuksesta, käyttäjän tai asentajan huolimattomuudesta, tuotteen virheellisestä asennuksesta, sähkökatkosta, jännitepiikistä, kuumuudesta,kylmyydestä, kosteudesta, ukkosesta, ym. luonnonilmiöistä.
Mikäli tuotteessa on korjausta vaativa vika joka on todettu asiakaspalvelun kanssa, toimi seuraavasti
- Täytä ja lähetä oheinen RMA palautuslomake.
- Pakkaa palautettava tuote huolellisesti ja merkitse pakettiin asiakaspalvelustamme saatu RMA palautustunnus
- Vie paketti lähimpään matkahuollon toimipisteeseen ja lähetä se asiakaspalautuksena. Säilytä saamasi kuitti ja seurantakoodi
- Reklamaatiot käsitellään yleensä kahden viikon sisällä siitä, kun tuote on saapunut toimipisteeseemme. Saat ilmoituksen, kun korjattu tai korvaava tuote on toimitettu
Aiheettomasta palautuksesta perimme 30 € tarkastusmaksun sekä toimituskulut voimassa olevan hinnaston mukaisesti.